På öppna förskolan får du och dina barn träffa 
andra föräldrar och barn.
Här kan du umgås, leka, sjunga 
och pyssla om du vill.
Här kan du också få råd och stöd
 om det är något du undrar över.
Du behöver inte boka tid. 
Kom när du vill under våra öppet-tider. 
Alla barn 0-6 år är välkomna.
Vi har öppet
tisdag klockan 9-15
onsdag klockan 9-12
torsdag klockan 9-15
fredag klockan 9-12
Öppna förskolan har stängt fredag 6 maj.
Har du ett barn som
är yngre än ett år
är du välkommen på Baby-café 
onsdagar klockan 13-15.
Kontakta oss på telefon 054-51 51 71
om du undrar över något.